Eshop – časté marketingové chyby
Nudných eshopov sú na trhu tisíce. Dbajte na to, aby bol váš eshop jedinečný a návštevníci na neho hneď nezabudli. Jedinečnosť eshopu dotvára už samotný výber domény, sortimentu a plánovanie kvalitného obsahu. Dajte Vašim zákazníkom kvalitný servis, ponúknite záruky a usilujte sa o ich dôveru.
V tomto článku si povieme o 6 najčastejších marketingových chybách pri propagovaní eshopu.
- Eshop je nedôverihodný – Príčin je viacero: nevhodný dizajn, zavádzajúce obchodné podmienky, neuvedenie kontaktných údajov.
- Slabo prehľadný eshop – Zlé usporiadanie produktov, kategórií, slabá grafika.
- Nie je urobená optimalizácia pre mobily a tablety – Mnoho zákazníkov sa dnes pripája na internet pomocou mobilov alebo tabletov, preto treba voliť eshopové riešenie, ktoré podporuje dané technológie.
- Významné marketingové aktivity riešia amatéri. Ak prevádzkovateľ eshopu zoberie amatéra bez skúseností, môže trvať mesiace kým sa dostavia nejaké výsledky, ak vôbec.
- Voľba náhodných marketingových riešení – Váš eshop potrebuje pravidelné marketingové aktivity v mnohých smeroch. Či už sa jedná o SEO – optimalizáciu pre vyhľadávače, Google Adwords, Facebook, Etarget, Linkbuilding a iné techniky. Všetky tieto aktivity sa musia pravidelne testovať a nemali by bežať bez odbornej starostlivosti.
- Pomalé načítavanie eshopu – V niektorých prehliadačoch sa zobrazuje nesprávne alebo vôbec nefunguje. Ak sa Vašim zákazníkom Váš eshop nezobrazí včas zrejme ich to odradí a na Váš eshop sa už nevrátia. Vyhnete sa tomu, ak Váš eshop zveríte do rúk profesionálov, ktorý disponujú kvalitným a rýchlym webhostingom.
Budujte úspech Vášho eshopu za pomoci viacerých marketingových aktivít. Hľadajte nápady ako vylepšiť Vaše stratégie a reklamné kampane. Porovnávajte ich, vyhodnocujte a odhalíte, čo Vám prináša najviac zákazníkov